Dikomen Pedas Oleh Ben Ashaari


Dikomen Pedas Oleh Ben Ashaari  | Siapa yang tidak kenal dengan Ben Ashaari kan? House Husband blogger yang bertapak dalam dunia blog semenjak 2009 lagi dan mempunyai kelab sendiri yang digelar KBBA9 atau Kelab Blogger Ben Ashaari. 9 bermaksud tahun 2009. Tapi apa kena dengan blog nurfuzie.com dengan Ben Ashaari ini? Cik en ditegur mengenai beberapa perkara blog cik en. Ada entri yang cik en tidak menitik beratkan tips tip penting untuk menarik minat pembaca. Dan juga menegur beberapa perkara lagi mengenai blog dan penulisan. Apa yang dikomen? Hanya segelintir blogger sahaja yang tahu apa kelemahan blog cik en ini. Cukup lah ianya menjadi satu pelajaran yang berguna untuk seorang newbie dalam blogger ini. Apa pun terima kasih Abang Ben kerana mengomen pedas dan sejujurnya cik en ambik semua ini dalam fikiran positif. Teguran yang baik untuk dapatkan hasil yang baik. Sesiapa yang ada rasa kekurangan di blog cik en, boleh sahaja komen di bawah ini. Tanpa pengkritik kita tidak tahu apa kelemahan kita. 

Entry dikomen pedas di SINI tapi ianya telah diperbaiki semula

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

11 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Setiap blog penulisan da kelebihn n kekurgn kan
    Slow2 blh d prbaiki

    ReplyDelete
  2. komen mcm tuu yg boleh membina.. :)

    ReplyDelete
  3. Eh, bila abg ben komen pasal blog cik en ni?cik en tnya personally ke dengan abg ben?

    ReplyDelete
  4. Untung cik en kna komen..sekurang2 blh tahu mana kelemahan blog kita. Blog cik nor lagi hancuss,..:)

    ReplyDelete
  5. baguslah begitu..Sekurang2nya kita tahu apa kelemahan kita kan..Kenapalah abg ben tak komen dekat kite

    ReplyDelete
  6. oh tktahu nk komen apa dah,hehe,

    tapi ayat ni pelik sikit

    Korang pengemar makanan sejuk beku berasaskan haiwan atau hasil haiwan seperti nugget, hotdog, ataupun akan shopping setiap minggu di pasaraya untuk membeli makanan basah seperti ayam, daging, susu, dan sebaginya? Pernah ke korang tengok logo atau label yang tertera? Korang pasti hanya fokuskan logo halal sahaja kan?

    sepatutnya adakah anda penggemar,,.....
    dan bwh tu pelik sikit

    ReplyDelete
  7. hehee pedas tape kak asalkan ke arah yg lebih positif kan...

    ReplyDelete
  8. Teguran untuk meningktkn lg mutu blogging. :)
    Blog sy pn thp rendah. Jd nk komen blog orng pn x blh.hee

    ReplyDelete
  9. bagus ditegur sekurangnya kita boleh perbaiki apa yang lemah,,,

    ReplyDelete
  10. sy pun kak slalu dapat teguran drp blogger lain.. tp sy take it utk improve dgn lebih baik lgi..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post