Tamat Pencarian Sponsar Give Away Nurfuzie Dot Com #1

Assalamualaikum semua
Terima kasih tidak terhingga kepada kesudian sponsar sponsar yang sudi menjadi sponsar
Give Away Nurfuzie Dot Com #1
dan dengan ini cik en menutup pencarian cik en.
Yang mana dah email dan cik en mintak detail, anda masih berpeluang lagi dan cik en akan menunggu hingga jam 3 petang ini ( 28/9/2015)untuk pembalasan email. Selepas itu, cik en anggap tidak berminat :). Yang lain pula yang tidak sempat atau terlepas pandang pencarian cik en ni, mungkin selepas ni akan ada giveway #2 pula. Masa itu kena alert selalu entri entri cik en ya?
Ok, Lets go untuk pencarian cik en kali ini
Seramai 16 sponsar untuk 25 orang pemenang (mungkin akan meningkat ) bernilai melebihi RM800 (mungkin akan bertambah) untuk dimenangi.
Wow! Banyak tu.. 
Dan ada sponsar yang akan menambah hadiah jika sambutan yang ramai.
Dan juga, para sponsar yang terlibat dalam Give Away ini akan diberi hadiah oleh Cik en.
 2 sponsar bertuah akan diberi pengiklanan percuma di sidebar blog cik en selama sebulan
2 sponsar bertuah yang lain akan direview. Tidak kisah, blog, product atau laman sosial.
Untungkan para sponsar cik en. Disamping itu, cik en akan abadikan semua nama pengsponsar di banner yang akan korang semua ambik dan tampal di blog semasa GA ini berlangsung dan juga cik en sudah menubuhkan whatsup untuk Sponsar yang mana segala pertanyaan, kemusyikilan dll dapat dijawap dengan cepat oleh cik en. Begitu juga, ianya dapat mengeratkan silaturrahim antara blogger dan paling best dapat becerita mengenai blog dengan orang yang meminati blog. Tidak la sebelum ini hanya akan mendapat reaksi KRIK KRIK KRIK bila bersembang dengan rakan rakan yang tiada blog.
Dan akhir sekali
Terima Kasih Banyak Banyak Kepada Sponsar Sponsar
Mohon sponsar yang tidak dimasukkan kedalam whtasup group sila emailkan no telefon kepada cik en 
p/s : Tunggu Entri cik en mengenai  satu produk yang wajib dimiliki oleh anda semuaa yang mempunyai masalah jerawat. Produk Halal, Bumiputera dan Selamat. Nak tahu produk apa? Kena tunggu entri cik en seterusnya..
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

4 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Good luck cik en..kak yan terlepas peluang ni :-((

    ReplyDelete
  2. Krik..krik.krik..

    TAHNIAH...

    Artikel Paling HOT..
    HOT ITEM LeoRa Fragrance 4 Women
    HOT ITEM LeoRa Fragrance 4 Men
    Follow blog AM DISINI
    Hadiah daripada AM untuk sahabat AM DISINI

    Terima Kasih
    AlongMisuari

    ReplyDelete
  3. wow...tahniah cin en...

    usaha yang berkat

    ReplyDelete
  4. Tak sabar nak GA ni. Hadiah lumayan tu..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post